Sunday, May 30, 2010

Our Sunday

We went to Salem pond and fed the ducks! Dallas is in love with birds so he had a blast!!




Feeding the ducks and himself!! He'd throw a piece and eat a piece!!
Love this picture!!
The rest of the pics aren't from today but I wanted to share them!
Loves the pantry and loves food!!
So, this one has a story!! We have a mac laptop and the cord for it it relatively expensive. Dallas has an obsession with cords and loves to suck on them. We have bought 3 for the laptop because he is so sneaky!! He has been electrocuted so you'd think he'd learn!! One morning we came downstairs and finished breakfast and I was washing bottles. Dallas will usually play with his toys and is so loud. Well, he was silent and I hadn't heard him for a while so I figured he went upstairs. I walked through the whole house saying his name expecting to turn a corner and find him. While I was upstairs I heard him giggling!! He was downstairs behind the side table trying to get the cord!!! He is such a stinker!!

11 comments:

Deb said...

He is growing so fast and is so dang cute! I love the picture in the pantry.

joven said...

hi, you have nice blog.. u can view also mine..http://akoniwares.blogspot.com

Melissa said...

He is so cute! It's so fun to see him grow! I love that he ate the ducks bread! He's so much fun!

Raul Gonzales said...

You have made a nice website,very well organized nice photos and good articles,have a nice day,i will visit you again soon to see if you post something new,hope so,Raul Gonzales from Madrid
Nehoiu online Marketing Asesinos seriales Directorio web SEO

Hữu Tú Trương said...

Nice!
Thiet ke nha
Thiet ke nha dep
Thiết kế nhà đẹp

abo-bder said...


meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
meadowland1
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal
dalal



Snehil Mandvikar said...

This is excellent. I also started blogging few days back and wrote something of my own. Can you please visit and share the link. snehilmandvikar.blogspot.com. It will be very generous of you. Thank you!

Haniya said...

The pictures are so cute.

Nuno Miguel Viveiros Pereira Dias - a fraude said...

Vou-vos falar hoje da personagem mais mentalmente depravada, desequilibrada e aberrante que já conheci na vida!! É que apesar de ninguém o conhecer bem, pois trata-se de um esquizofrénico, o Mundo precisa de conhecer melhor a verdade sobre quem é o Nuno Miguel Viveiros Pereira Dias. Passo a contar o seguinte: para além de conhecer o Nuno Miguel Viveiros Pereira Dias ainda vivi(!) na mesma casa que ele, por isso nem imaginam até que ponto o conheço bem. Primeiro que tudo, o Nuno Miguel Viveiros Pereira Dias como biólogo é uma fraude devido à visão completamente parcial que tem da Ciência, usando tudo o que encontra e investiga para defender posições criacionistas contra a verdadeira ciência, especialmente sobre a evolução. Aquele computador portátil, no qual o Nuno Miguel Viveiros Pereira Dias passa horas e horas à volta, é o principal escape para a vida miserável em que se fechou. E o curso de antropologia que ele diz que anda a tirar há uns dez anos (ahahahahha) reflecte na perfeição a personalidade do seu autor, um tipo gordo e preguiçoso, que é capaz de ficar dias fechado em casa sem socializar com ninguém, que mente aos pais para não ter que sair de Coimbra e voltar prá terra dele, um porcalhão tão grande que é capaz de ter loiça por lavar dentro do próprio quarto por dias a fio, não deita o lixo fora, cada vez que vai à casa de banho pra tomar um duche parece que por lá passou um tsunami, e ainda conseguiu uma vez incendiar a cozinha da casa porque se tinha esquecido duma panela ao lume!! Mas felizmente essa cena não presenciei porque ainda não vivia com ele nessa casa, graças a Deus... Enfim, este rapazolas do Nuno Miguel Viveiros Pereira Dias é portanto um mentiroso compulsivo, um irresponsável que acha que está tudo mal no nosso país e no mundo, mas que não mexe nem uma palha para fazer algo pro-activo... Um completo apêndice social a precisar de orientação e de levar uma cabeçada na parede para fazer algo decente na vida e parar de destilar ódio contra tudo e contra todos, porque isso é algo que apenas os frustrados fazem. No fundo tenho pena dele, mas não deixa de merecer esta exposição pura e dura que faço dele. É pra ver se aprende de uma vez por todas a fazer algo decente da sua vida.

kaka small said...

awesome post!we love visiting in your Blog...we will come back soon...
ทางเข้าจีคลับ
goldenslot register
GCLUB มือถือ

vin said...

https://pravinbabu.blogspot.in/